Expertise

Eerst helder krijgen wat uw merk of bedrijf uniek maakt. En dat op een pakkende manier verwoorden: helder, bondig en veelzeggend. Dat is in het kort waar wij voor staan.

Positionering

Positioneren is kiezen. Het is noodzakelijk om vast te stellen wat uw merk wil betekenen, nu en in de toekomst. We stellen daarom samen met u vast wat de kernwaarden en persoonlijkheid van uw organisatie zijn. Daarna kunnen we het doel van de slogan en de kernbelofte van uw merk bepalen.   

Slogancreatie

Bij payoff- en slogancreatie komen verschillende disciplines samen: merkkennis, strategie en creativiteit.  Creativiteit bestaat vooral uit het herkennen en toepassen van de mogelijkheden die taal en marketing samen bieden.

Checks en registratie

Claimbaarheid en bescherming is een belangrijke doelstelling van professionele sloganontwikkeling. Slogans behoren net als merknamen tot het belangrijkste bezit van een bedrijf; in communicatieve en bedrijfseconomische zin, maar ook als mogelijk intellectueel eigendom.

Taal en strategie

Verbal branding is de manier waarop merken zich met taal onderscheiden van elkaar. De taal die een merk gebruikt en betekenis geeft noemen we ook wel merktaal.

Zoek in deze website...