Bij Radio Veronica is dj Rick van Velthuysen met zijn luisteraars op zoek gegaan naar de Slechtste Slogan van Nederland. Stiekem gaat het hier om de verkiezing van de ‘leukste slogan van Nederland’, want dat er smakelijk kan worden gelachen om de genomineerde slogans is een ding dat zeker is!

Een deuk van heb ik Joustra

De verkiezing ‘Slechtste Slogan van het jaar ’ is vorig jaar voor het eerst gehouden. En de winnaar was toen: ‘Jozefs Timmerwerken – Al meer dan 2000 jaar een begrip’. Daarmee is de toon gezet voor dit jaar, wat leidde tot de volgende vijf nominaties:

  • Hé! cake je naar mijn gebak? - Bakkerij Dam uit Nieuw-Beijerland.
  • Kwaliteit die u blijft achtervolgen. - Aanhanger verhuurbedrijf Karreboer.nl uit Dordrecht.
  • Lekt er wat, bel dan Ad. - Loodgietersbedrijf Ad van den Elshout uit Kwinshul.
  • Geen woorden maar draden. - Haitsma Installatietechniek uit Wormer.
  • Een deuk van heb ik Joustra. - Schadebedrijf Joustra uit Halfweg.

Woensdag 16 oktober werd in het programma ‘Rick in de morgen’ de winnaar bekend gemaakt: Schadebedrijf Joustra en diens slogan ’Een deuk van heb ik Joustra’. De prijs bestaat uit een award plus een gratis reclamecampagne (inclusief de stem van Erik de Zwart) aangeboden door het radiostation.