top brands 20041

Waarom zijn Sprout, Hollandsnieuwe en de Nederlandse Energie Maatschappij wel of geen goede namen? Hoe houden gevestigde merken met storytelling de nieuwkomers van het lijf? Hoe laat je klanten op de gewenste manier over je producten praten?

Wegens groot succes eerder dit jaar organiseren Globrands naming & strategy en Bex*communicatie voor de tweede keer The Voice of Brands, een seminar over de strategische inzet van taal bij het uitdragen van de identiteit van merken en organisaties.

Sprekers zijn:

  • Camiel Verberne (senior creative bij Globrands)
  • Theo Hendriks (expert storytelling Bex*communicatie)
  • Willem Sodderland (directeur en oprichter Buzzer, het eerste word of mouth marketing bureau van Europa).
  • Dagvoorzitter is Bart van der Velden (Bex*communicatie).

Datum: donderdag 20 oktober 2011

Aanvang: 15:30 (inloop vanaf 15:00)

Einde: 18:15 (borrel tot 19:00)

Locatie: Bex*communicatie, Danzigerkade 17, Amsterdam