‘Zit je haircut’ is de slechtste slogan van 2016!

De barbiers van ‘Local Heroes’ uit Utrecht zijn de winnaars geworden van de Slechtste Slogan van 2016. Diens reclameleus ‘Zit je haircut’ kreeg de afgelopen week de meeste stemmen op de website www.sloganverkiezing.nl.

zit je hair

Coca-Cola gaat voor 'Taste the Feeling'

Het bekende merk Coca-Cola neemt afscheid van de pay-off ‘Open Happiness’. Na een succesvolle wereldwijde campagne van zeven jaar moet de leus plaats maken voor een nieuwe.

Efteling lost in translation

Efteling heeft een nieuwe slogan: ‘Echt waar’. Uit onderzoek is echter gebleken dat de een-op-een-vertaling naar het Engels niet werkt. Yes, Seriously.

Hashtagtime: #JeSuisCharlie

Er was één zin die het tegengeluid perfect samenvatte na de verschrikkelijke aanslag van vorige week in Parijs: ‘Je Suis Charlie’. Deze slogan, want dat is het, werd eerst massaal gedeeld op Twitter en Facebook en kreeg daarna ook op straat veel navolging.

Heb je ff: slechtste slogans van 2014

Je kunt als bedrijf of ondernemer beter een slechte slogan voeren, dan géén slogan. Want slechte slogans vallen tenminste op, ze blijven hangen en zorgen voor vermaak. Of ergernis. Hoe dan ook, het bedenken van een slechte slogan is een kunst die beloond moet worden. Met dank aan het blog Slechte Slogans.

Zoek in deze website...