De barbiers van ‘Local Heroes’ uit Utrecht zijn de winnaars geworden van de Slechtste Slogan van 2016. Diens reclameleus ‘Zit je haircut’ kreeg de afgelopen week de meeste stemmen op de website www.sloganverkiezing.nl.

zit je hairHet is ieder jaar weer een feest om de genomineerde slogans te zien, geselecteerd door een deskundige jury. Daarna kon het publiek stemmen. De volledige uitslag van de verkiezing 2016 is als volgt:

  • Zit je haircut (hairsalon en barber Local Heroes, Utrecht)
  • Your shit is my food! (loodgietersbedrijf L.P. Reith, Den Haag)
  • Tiet voor een goede BH (lingeriewinkel Hullegie, Epe)
  • Linger OG Makelt het voor elkaar! (makelaar Linger OG, Amsterdam)
  • Wie niet horren wil moet maar voelen (Horrenpartners hordeuren, Lonneker)
  • We’re full of crêpe! (mobiele foodtruck Creppies, Vlaardingen)
  • Food to Thai for! (Thais restaurant Thai from Sky, Amstelveen)
  • Wij spelen open taart (Strik Patisserie, Nijmegen)
  • Aad Kentie. Wie kentie niet?! (koffie- en snackcorner Aad Kentie, Rotterdam)
  • Zaag u niet uit de naad. Wij zagen alles op maat (houthandel Van Straalen, Utrecht)